Skip to content

FAQ

We hanteren 1 opzegmaand, dus als je 15 augustus opzegt dan stopt je abonnement 15 september. Dit is conform de Wet van Dam, waar de consument beschermt wordt tegen allerlei langlopende abonnementen die moeilijk op te zeggen zijn. Wij van Unbroken houden niet van kleine lettertjes en is ons abonnement dus makkelijk en volgens de regels op te zeggen. Je kunt ons een mail sturen met daarin je verzoek tot opzegging waarna wij het verder administratief overnemen.

Ja dat kan, enkel alleen op medische gronden, langdurige blessures en/of zwangerschappen. Het is niet mogelijk om je abonnement te bevriezen als je op vakantie gaat. Onze tarieven en lessen zijn hier reeds op aangepast, zo gaan we nagenoeg alle feestdagen door en kennen we geen algehele zomerstop. 

Nee, credits die overblijven kun je niet meenemen naar een volgende maand. Wel kijken we samen met jou of je de maand erop wat vaker kunt komen sporten in het geval van bijvoorbeeld een lange vakantie.

Elk begin van de maand (meestal rond de 4e) incasseren wij de contributiegelden. Let op!! Als je na de 4e lid wordt, dan zal er die maand GEEN incasso plaatsvinden, aangezien deze al is geweest. Het inschrijfgeld plus het resterende bedrag van die maand zal opgeteld worden bij de volgende maand rond de 4e. Hou hier rekening mee!

Plan je proefles

Neem contact met ons op en plan gratis 2 proeflessen zodat je een goed beeld krijgt van onze gym, sfeer trainers en community. Tot snel!