Het tarief wordt maandelijks via automatische incasso geïncasseerd. De betaling (via automatische incasso) vindt plaats omstreeks de 5e van iedere maand en dient als betaling voor die specifieke maand. Er is dus sprake van vooruitbetaling!
Je hebt een geldig Nederlandse bankrekeningnummer nodig om je bij Unbroken in te schrijven. We accepteren geen contante betalingen.
Bij UnBroken hanteren we geen halfjaar of jaarcontracten. Daar hebben we zelf een hekel aan, dus waarom zouden wij jou er dan wel mee opzadelen. Wij hanteren slechts een opzegtermijn van 1 volle kalendermaand. Dat betekent dat als je je tussen 1 en 30 april uitschrijft, wij je alleen nog voor de maand mei contributie in rekening brengen. Let hier goed op wanneer je wilt opzeggen.
Om je lidmaatschap op te zeggen is een mail naar ons voldoende. Wij zullen je dan z.s.m. een bevestiging van je uitschrijving toesturen. Ook kun je heel gemakkelijk je abonnement wijzigingen/opzeggen in de sportapp als je eenmaal lid bent. Mondelinge opzeggingen, of berichten zoals bijvoorbeeld over de app/sms is geen geldige opzegging als zijnde omschreven in de algemene voorwaarden.
Als er sprake is van een betalingsachterstand kan er NIET worden opgezegd. Pas als alle betalingen zijn voldaan inclusief de opzegmaand, kan het abonnement worden stopgezet. Het abonnement blijft doorlopen als aan deze voorwaarde niet wordt voldaan.